poniedziałek, 26 maja 2014

Z okazji ...

dnia matki wszystkim mamom życzę wszystkiego dobrego :)) moja mamuśka dostanie kolczyki (jak co roku) :))

Coś ostatnio lenia złapałam, zamiast brać się do robótkowania to nic nie robię. Udało mi się dokończyć czapeczki w przesłodkim różowym kolorze :) Sztuk 3, jedna dla siostrzenicy, a 2 dla córeczek moich przyjaciół :) Wzór Poppy. Miały być kokardki, ale podobno dziewczynki lubią kwiatuszki, więc coś kwiatuszko podobnego jest :)




Jestem zadowolona z nich, chociaż mogłyby być bardziej perfekcyjne.
Jak ja lubię blogera już 12 dni po mych urodzinach a tu nadal mam 29 lat :) szkoda zmieniać nawet.

5 komentarzy:

  1. Po pierwsze Wszystkiego najlepszego :))) Bloger może ma opory przed zmiana kodu :) Czapki piękne .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) może to i lepiej, że te opory są, mógłby jeszcze odejmować lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to poszalałaś z kolczykami, takie nowoczesne. A te czapki są super, musisz nauczyć mnie takie robić :)
    Właśnie, wszystkiego najlepszego, pełne lata to fajna sprawa, hi hi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w roku można ;) poszaleć, tak się podobały, że od razu na uszy trafiły. Wzór prościutki, nie ma sprawy nauczę :)) A za życzenia dziękuję serdecznie jeszcze rok i okrągłość się skończy

      Usuń

Moja lista blogów