niedziela, 17 maja 2015

Noc muzeum ...

Wczoraj można było się wybrać  na zwiedzanie muzeów, my (rodzice i ja) też się wybraliśmy. Obejrzałam wystawę Katyńską, którą miałam w planach obejrzeć. Prócz tego weszliśmy do Domu Tkaczy, gdzie zaskoczyła nas wystawa lalek. Lalki zebrane od ludzi z różnych epok prl-u , i wykonane z różnych materiałów np porcelany. Nie mogłam oczu oderwać od nich

 Pieroty

 porcelanowe lalki
 z celuloidu czy jakoś tak :)


 Się zmęczyła musi odpocząć
 Piękny wózek największa ozdoba wystawy
 Kuchnia
 pokojowo
 wypad za miasto
 plażing
 dziki zachód mają nawet szkołę
 folklorowo

 misie i te inne
 laki które ja pamiętam
 Lalki które uczą tolerancji ;)
 Dziwne minki lalek

 matrioszki
 Takiego kogucika pamiętam z odpustów :
 dziadek do orzechów wyszedł wprost z bajki
 Obejrzeliśmy też przedmioty starodawne:czółenka :

 wyżymaczki :
 maszyna do szycia
A wieczór umilał nam występ :
Jacka Królika
 Mai Sikorowskiej
 Andrzeja Sikorowskiego
Super piosenki, głosy można by było słuchać non stop :) i Człowiek z pasją do gry na gitarze, grał całym sobą, przeżywał każdy akord :)

3 komentarze:

  1. Świetna wystawa, a powiedz Misia, jak długo będzie ta wystawa trwała, bo chętnie bym się wybrała :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to stała ekspozycja :-) zapraszam serdecznie jest co oglądać :-)

      Usuń
  2. 43 year old Software Consultant Bernadene Kinzel, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and Air sports. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a Ferrari 410 Sport. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów